Kelebegimmm 10.haftadayım.acıkıyorum bileyler yiyorum midem bulanıyor.5-10 dakika sonra mide bulantısı geçiyor yine acıkıyorum.midemde fena acıyor sanki günlerdir açmışım gibi
Sitionline aysemine25 bnde öyleyim doktorum artık diyetisyene yönlendirecem dedi ayda 2 almaya başladım 😁 ama yemek yemek cok güzel Ya durduramıyorum bnde kendimi
Pinkk30 Mide bulantim yok yarin 9. Haftama gircem artik esim yiyecek yetiştiremiyo dolaba saat başı acikiyorum 47 kiloyla hamile kaldim 50 oldum ayni seyleri yemekten de sıkıldım farkli seyler istiyorum ama bulamiyorum sınırları zorladim bulamadikca eşime sarıyorum oda benim ne suçum var onu yiyelim diyorum olmaz bunu yiyorum diyorum olmaz diyosun napayim diyo bu sefer ac kalınca mutsuz oluyorum aglayasim geliyo 🙄 bakalim allah sonumuzu hayır etsinn
Pinkk30 Kelebegimmm ayy evet kesinlikle smdi hicbiseyin tadi da yok kendimi depresyona sokcak yer ariyo gibiyim
Kelebegimmm aysemine25 kelin ilacı olsa kendi kafasına sürermiş😁midemin acısında tüm gün somurtub geziyorum.tek çarem sürekli çay içmek boş kıymamak midemi.başka türlü bişey yeyip içmezsem hemen acıyor.dert o ki her şeyde yiyemiyorum
Kelebegimmm aysemine25 ben sadece 2 defa kustum onlarda da sabah aç karına limınlu yiyecek ve kivi yemiştim
Hayale aysemine25 ben 9ay geçemedimse sende geçemezsin. Ve hayla devam ediyor aclık dunyayı yeyip bitirdim🤪
Kelebegimmm Hayale ilk 3 aydan sonra alınan kilolar doğumdan sonra gedir deyirler eledi?eledise mende elimi qolumu açım rahat olum🤣11ci heftedeyem iştah bir açılıbki dehşet yemeyende bir teher oluram.gözleyirem 1-2 heftede tamamlansın daha rahat yeyim
Hayale Kelebegimmm valla ilk hamile kaldigim gunen yeyirem biraz geciken kimi halım deyisir urek bulanmalar basdiyir ona gore gecedr acsam durum medemin acligini yatisdiriram inseAllah dogumdan sora duzeler az qalib 25inseAllah🥰