Merhaba ben orada Perinatoloji talipliyim 3 gün doğum servisinde yatışım olmuştu yani temizlik özel alan falan çok beklemeyin ama doktorları iyi ve çok tetkit yapıyorlar bebek içinde emzirme hemşireleri var görmüştüm ama mamaya çok karşı bi sistemle çalışıyorlar yanımdaki kadının 2 gün sütü gelmedi bebek çatladı ağlamaktan hala sütünü getirmeyi çalışıyorlardı gizli gizli ordan burdan mama bulduk da çocuğa verdik