dtgc korkma bende de olmuştu 5. Haftada veya 6 da olması lazım peçeteye sildikçe geliyordu doktorum fitili bir tane fazla al dedi zaten iğneyi iki doz vuruluyordum progestanı baştan beri ondan sonra hiç olmadı benimki de tüp bebek bu haftalarda aşırı kasık ağrısı olmuştu bende normalmiş yani o ağrılar