Merhaba sizlere birşey sormak istiyorum hamileyim 7haftalık doktora göründük herhangi bir sıkın yok çok şükür doktorun bir dedigine aklım takıldı soldan yumurtlamışsın dedi bu nedemek cinsiyetle alakalı birşeymi yani o an soramadım doktora ama kafam karıştı