kaygılarımız bir süre geçmeyecek galiba :)
ilk önce kese var mı diye kaygılandım..
Sonra kese görüldü kalp var mı diye kaygılandım.
kalp oldu acaba 12 haftayı sağlıkla geçirecekmiyim diye kaygılanıyorum.
Sağlıklı doğurabilecekmiyim diye kaygılanıyorum :)
çok ağırım, çok huzursuzum, uykum var,sanki üstümde ağırlık hiç geçmeyecek diye kaygılıyım.
Çocuk doğacak kaygılar devam :)
Annelik böyle birşey galiba.