bsr_1905 Tam tetenozu yaptırmaya ikna oldum yaptırıyım diye gittim bu seferde karşıma boğmacalı tetenoz çıktı 😂 bende gene vurunmadan çıktım boğmaca çocuğu korurmuş tetenoz beni ve bebeği korurmuş ama isteğe bağlı sadece tetenozda vurunabilirmişim doktoruma soruyum diye yaptırmadım siz hangisni yaptırdınız?
sunbloom123 bsr_1905 doktorum bana direk boğmacalı tetanoz yaptırmamı söledi ilk boğmaca 1 ay sonrada tetanozu yapıolar
Miillena bsr_1905 doktor boğmaca yaptırma gerek yok demez bunlar koruma amaçlı yapılan aşılar tüm annelere yapılıyor. Sizin dediğiniz aşının içeriğinde boğmaca tetanoz ve difteri var yani karma aşı olarak geçiyor daha önce tetanoz aşısı olanlar doktor uygun görürse hamilelikte sadece karma aşıyı yaptırıyor mesela.
burcuo bsr_1905 boğmacalı tetanoz önerdi doktorum, yaptırdım. Herhangi bir hastalık riski alamam gebelikte.
Pitircigin_annesi bsr_1905 iki doz vuruldum önce tataonoz sonra ilerleyen haftalarda bogmacalı tatanoz vuruldum
acemianne22 bsr_1905 benim doktorum son 5 yıl içerisinde vurunduysan gerek yok dedi,2 buçuk yıl önce vurunmuştum o yüzden düşünmüyorum
bsr_1905 acemianne22 bende o sebeple istememiştim aynı bende iki sene önce vurundum ama öyle olmuyormuş beş doz olurmuş biz iki doz vurunduğumuz için etkisini kaybedermiş beş dozu vurdurmuş olsak ömür boyu tekrarına gerek kalmazmış
Dilekcakiroglu bsr_1905 bebekle alakalı sıkıntılardan dolayı tetanoz olmaya fırsatım olmamıştı, doktorum boğmacalı tetanozu önerdi 28. haftamda oldum. Birkac gün kolumda ağrı sızı dışında bir etkisi olmadı. Burda okumuştum bazı anneler birkac gün bebeklerini hissetmekte zorlanmışlar aşıdan sonra.
zuhalyb Ben de geçtiğimiz perşembe yaptırdım hiçbir yan etki yaşamadım. Üç hastalık da bebek ve anne için ölümcül, riske gerek yok bence. Doktorum ilk aşı üçlü olsun sonraki tek tetanoz olacak demişti sağlık ocağı da öyle yaptı zaten.
salemhtp Önce boğmaca bir ay sonra da normal tetonoz aşısı yaptırdım yan etkisi azcık şişlik oldu ve çok az agrısı 3 ayrı doktora sordum hepsi yaptır dedi
deryadeniz3 Bana da boğmacalı önermişti doktor. Sağlık ocağına gittiğimde oradaki hemşire artık 3lü aşı yapılmasının zorunlu olduğunu söyledi yani tek tetanoz da istesem yine 3lü karma aşı yapılacakmış mecbur. O şekilde oldum