emmo canım merhaba inşallah dış gebelik değildir ben bir kez geçirdim tüpüm alındı 2 yıl gebelik olmamıştı geçen ay tekrar hamile olduğumu öğrendim değerim 121 den 57 ye düştü sonra geri 100 oldu Buda dış gebelik diye ağlamaktan helak oldum tek tüplüyüm zaten sonra kanamam başladı ve geri 47 ye düştü yarın kan vereceğim ama adet gibi daha yoğun kanamam devam ediyor kimyasal geçiriyorum diye sevindim inanır mısın Rabbim kimseye dış gebelik yaşatmasın sana dua edeceğim 🙏