Kızlar merhaba 6 ekimde düşük yaşamıştım tekrar hamileyim diye düşündüm yani gebelik testinde öyle çıktı adetim de gecikti zaten bugün doktora gittim. Neden 3 ay falan beklemedin dedi 😢😢 kese görünmedi 5 haftalık tahmini. Alttan baksam görürüm belki ama Suan bi kan alalım dedi önceki hamileliğin hala testte pozitif gösterebilir dedi aklım allak bullak oldu. Yanlış bir şey mi yaptım diye. Diğer doktor 1 adet beklesen yeter demişti. Stres olmak istemiyorum ama kese de yoktu yani çözemedim 😕