Bumah Kızlar bebişler kustugunda hemen değişiyomusunuz ya önü ıslandığı için hemen değişiyorum önceden mendil sokuyodum rahatsız oluyo gibi hissettim daha sokmuyorum hemen değişiyorum günde 4 5 kere siz de değişiyomusunuz ben mi fazla abartıyorum bu işi
aslhnkrts9 Bumah ben komple değiştiriyordum yaza denk geldiği için o dönemler sorun yaşamıyordum . Bazen agız mendili koyardım
Sarpatesinannesi Bumah 9 aylık olana kadar günde en az 10 kez kusardi oğlum hortum gibi fiskirirdi mecbur değiştiriyordum ben ek olarak terledi degiş su döktü yemek doktu degiş heralde günlük 20 çifti buluyordu yıka ütüle zor bir süreçti ama değiştirilmesi lazım yoruldum ama çok şükür hasta etmeden büyüttüm 🌸
Havin49_ Bumah ben hemen değiştiriyordum oğlumun reflüsü vardı çok küsüyordu ve ister istemez pis koktuğu için günde aynı 4-5 elbise değişiyorduk
aslmoms Bumah daha geniş önlükler kullanabilirsiniz.ıslak kalması zarar verir bebeğe.ciğerleri üşür. Sürekli değiştirmek gerekir. iyi yapıyorsunuz
hasksonsuz Bumah içine düzgün bir şekilde ağız bezleri var ya onlardan koyabilriisn ben öyle yaptım hep çok fazla ıslak yoksa
Bumah aslhnkrts9 ay bende değiştirmeye devam o zMan dün misafir geldi ne dedi sürekli çocugu değişiyosun ıslak kalsın bişey olmaz diye bende çok pimpirikliöiyim diye düşündüm
Bumah aslmoms aynı fikirdeyim böğrü üşür çocugun dün misafirim vardı sürekli değişme dedi kafama takıldı