ikincibakalm Kızlar yeni öğrendim hamile olduğumu test ilk negatif çıkmıştı oğlumun dişi için film çekildi durmadığı için bende yanındaydım bi kaç kere bende öğrenince şimdi üzüldüm çok böyle bilmeden başına gelenler var mı insan stres yapıyor
beyzzsenturkkk ikincibakalm kızımın röntgenine girdim bende hamileydim kurşun yelek giydim. hamileyim 17+4 bi sorun olmadı. kızıma hamileykende akciğer röntgeni çekildim hastaydım bilmiyordum bişey olmadı
kurkmantosuzmadonna ikincibakalm ben de hamile olduğumu bilmeden kendim için röntgen çektirdim. Etkilenmişse bebek düşer etkilenmemişse sağlıkla gebelik devam eder dedi. Çok şükür bir şey olmadı. Korkmayın.