Neu Gebeliğim şu an 35. Haftadayım ilki normal doğumdu. Doktorum 37′de gel açıklık var mı diye kontrol edelm dedi. Doğumu tetikler diye korkuyorum. İlkinde 38+4′te doğum yapmıştım
aframoms13 Neu benim ilk gebeliğimde nstde sancı cıkınca baktılar aksamına nişan su geldi eğer tekrar hamile kalırsam ben baktırmayı düşünmüyorum şükğr kızım saglıklı dogdu ama bence erken doğumu tetikledi açıklık da yokmus bosuna baktılar
annebaliii Neu hıc bısey yapmaz dıyor Benım doktorum sonuçta bı ıkı Sanıye bakılıyor bana öyle olmustu yanı 37 de baktı bana 41 de dogdu ve sonrası hıc bı yan etkı vs yapmadı
teachermomyy23 annebaliii merhaba nasıl bakılıyor bu açıklığa benim doktorumda 37.haftamda bakacağını söyledi
Neu salihagl ikinci doğum olacak sürpriz olmasın diye… Yani bazen fark edilmiyor muş doğum hızlı gerçekleşebilirmiş