denizks benim oğlum 1 aylık bebisken abisi 2 yaşına bastı. Aralarında 23 ay var yani. Doğduktan sonra abinin kardeşi sevme olayı bizde çok güzel geçti. Asla vurmadı kiskanmadi sevdi öptü kokladı. Benim için biraz zorluydu çünkü abi ayakta sallanıyor yeni doğan ise haliyle emiyordu. Birini ayakta sallarken diğerini kucakta emzirip pispislamak zor oluyordu. Ben kardeş doğana kadar abiyi yalnız oynamaya biraz tek başına yemek yedirmeye alıştırmaya başladım doğunca zorlanmayayim diye. Bunun faydası oldu. Kardeş 1 yaşına geldiğinde abinin oyunlarını bozmaya başladı. İkisi de erkek bu arada. Abi arabalarla yerde oyun kurarken kardeş bilemeyip bozuyordu bu şekilde 7 ay 1 sene kadar zorlandık. Kardeş 2 yaşına geldiğinde abi 4 yaşına geldi ve kreşe başladı. Abi kardeş evde oyun kurmaya başladılar uykular düzene girdi akşam 9 da uyumaya başladılar. Abi gezmeye gidecekse kardesimde gelsin demeye başladı. Kendine çikolata alırken bu da kardeşime demeye başladı. Şuan biri 6.5 diğeri 4.5 yaşında. Çok iyi anlaşan 2 dost oldular. Görenler ikiz diyor biri ne yapsa diğeri de onu yapıyor. Bütün gün birlikte oyun oynuyorlar. Birlikte uyuyorlar sabah biri uyanınca diğerini uyandırıyor. Biri evde kalsa biri dışarı çıksa kardeşimi/abimi özledim gelsin artık diyor. Keyfimiz çok yerinde. Belli bir düzen kurunca taşlar tek tek yerine oturuyor 🥹🥰