Elisa0110 Kızlar bu bi kaç gündür su içmeme rağmen afedersiniz idrarım az geliyor bu durumu yaşayan var mı 😔
Esma006 Elisa0110 normal canım bu durum günde iki lt içmeye çalış bebek içinde senin içinde çok önemli
0Berfin0 Elisa0110 elde ayakta şişme tansiyon da sıkıntı yaşamıyorsanız sorun yoktur ama bunlar da varsa bi doktora gidin bence
Elisa0110 deletedmom43191 bilmiyorum genelde dikkat ederim ama gece felan üzerim açık kaldıysa ondan mı oldu acaba yanma felan da yok üşütsem yanma olmaz mı
Elisa0110 deletedmom43191 demekki üşüttüm farkında olmadan 😔 panik atak var bende herhalde hemen dedim böbrek yetmezliği mi oldu 🤭
deletedmom43191 Elisa0110 yok canim aa saçmalama canim ayaklarını sıcak tut biraz battaniye altında dur düzelir hemen
Elisa0110 deletedmom43191 doğru söylüyorsun iki gündür çorap da giysem ısınmıyor akşama doğru da yanmaya başlıyor Bi değişik oldum