pembemomy Kızlar yukarda kalp olan yerler ilişki günlerim dün test yaptım negatif çıktı sizce pozitif olma durumu olur mu ilerleyen günlerde ? Erken gebelik testi yapmıştın ilişkiden 7-10 gün sonra sonuç verenlerden
barbies pembemomy bende şimdi yaptım bat tarihimiz aynı. 6 gün kaldı erken gebelik testi yaptım avox negatif. Sinirlerim bozuldu iyice
gamzee7 pembemomy olabilir tabi bacım daha adetine var 1 2 gün kala yap burda örneğini çok okudum aynı şekilde 1 2 gün kala öğrenen çok inşallah hamilesindir 😘
Sensedim pembemomy pembemomy benimde tarihler birebir aynı bugün awox yaptım negatif bakalım burdan dönen olucakmı
Sensedim rabia7106 6 gün var catlamadan 14 gün sonra olursa ben ovulasyon testi yaptım ona göre hesaplıyorum
Busranur_mnts pembemomy benim adete 3 gün kala çıkmıştı bçraz daha bekleyin inşallah gebelik olmuştur 💖
yildiz93 Bacım adetime 6 gün kalaydı galiba öğrendim hamile kaldığımı ama ben kan testi yapmıştım orda çıktı 2-3 gün sonrada idrarda çıktı yine de bekle sen biraz daha adetine yakın yap yine
beyzyrc Bende dün yaptım negatif 3 gün öbce yaptım silikti adetime 2 gün var şuan bilmiyorum kafam karıştı iyice belirtilerde var aslında acaba erken mi yaptım test
Mzgnn0234 pembemomy bu test yalanci veriyor başka test yap canım. Sonra hayal kırıklığı oluyor bende de yalanci vermişti iki defa bi daha almadım