haticeismail 13 haftalık hamilelikte aşırı bel ağrısı yaşıyorum kızlar yürüyemiyorum yatamıyorum benim gibi olan var mı neler yaptınız bide geçici bir şey mi
Cinarsaitinannesi haticeismail doktorunuza söyleyin magnezyum başlar 33 haftalığım bende aynı durumdayım magnezyum kullanıyorum ama yine de çok ağrım oluyor
beyzzsenturkkk haticeismail benimde belirtim yok ama tahlillerde çıkıyor ve bel böbrek ağrısı çok çok fazla yapıyor