_Feslegennn__34 benimde uzun bi bekleyişten sonra hamdolsun bebeğim oldu ama 17 haftalıkken bebeğim melek oldu, daha 3 hafta oldu onu cennete uğurlayalı doktorum bize 3 ay sonra bebek deneyebilirsiniz dedi, zaten biz tüp bebek yaptırmıştık ama sebepsiz olmuyordu toparlanınca inşallah yeniden bir yola gireriz bilmiyorum yeniden bebeğim olursa bana daha iyi gelir diye düşündüğüm için hemen olmasını çok istiyorum Allah bize hayırlı sağlıklı bebişler nasip etsin