QueenJ 38 haftalık hamileyim sancılarım kasılmalarım oluyor ama düzenli değil. Fakat bebek hala kanalda değil. Doktorum 1 hafta daha veriyorum haftaya çatı muayenesi yapacağım eğer hala kanala girmemiş olursa sezaryen planlayacağız 1 hafta çok hareket et kanala girmesi için dedi. Kanala girmesi için neler yapabilirim, benim gibi olup da kısa sürede kanala girmesini sağlayan var mı?
DiplomaliEvHanimi QueenJ 38+3 bende o durumdayım ama yuruyus hareket uzun sure yapamıyorum belım artık ızın vermıyo sızlıyo yatıp kalkamıyorum bıle 🥺
Leontiine QueenJ yürüyüş, pilates hareketleri, squat, ananas , hurma, adaçayı bana doktorun bunları önermişti başta normal doğum konuştuğumuz için ama benim zorunlu sezeryana döndü haftaya nasipse doğumum var.
Ruruu QueenJ neden hemen sezeryan diyorlar ki? Ben fransadayim su an 40+5 en son 37+1 de vajinal muayene oldum. En son detayli ultrason ise 32+4´de yapildi. Su an hala bekliyoruz pazar gunune kadar dogmamis olursa belki hastaneye cagirabilirler o kadar..
Seyda1717 QueenJ Benim de aynı kanal da değil ama doktorum asla olumsuz konuşmadı suyuyla gelir ağrınla gelir girer kanala bunları dert etme dedi doğum da da girebiliyormuş bebek kanala
QueenJ DiplomaliEvHanimi ay evet hareket etmek iyice zorlaştı oturup kalkmak yatmak bile zor haklısınız 🥹 ama kanala girsin diye de mecburen bol yürüyüşe başlıyorum ben de elimden geldiğince evde hareketler falan yapıyorum şu an 🫠
QueenJ Ruruu 39a kadar girmezse 39dan sonra kanala giremez dedi bir de artık kilo almıyor gelişimini tamamladı
Leontiine QueenJ çatı muayenemde kemik aşağıda çıktı ve darlık varmış bebeğin takılma ihtimalini yüksek gördü doktor bende riske atmak istemedim ortak kararla sezeryan dedik
QueenJ Seyda1717 bizimki artık kilo almıyor gelişimini tamamladı, gelebilir bugünlerde dedi gelmezse 1 hafta sonra bakıcaz işte duruma göre
Noyimommy QueenJ ben aksak yürüyüş çok yaptım bence çok işe yaradı doğumdan bi gün önce her zamankinden daha fazla aksak yürüyüş yaptım bence o etkili oldu
Havin49_ QueenJ ben neler neler yaptım hamileliğim ful aktif geçirdim yiriyüş merdiven inme çıkma afetsin ilişki bebeğim kanaldaydı benim ona rağmen 16 saat süren bi doğum sürem oldu be zordu bazıları da tüm gebelik boyunca yatıyor 3-4 saatte doğum yapıyor
QueenJ Havin49_ doğum süresi kişiye has zaten onun için bir şey diyemiyorum 🫠 benim amacım kanala girmesi 🫠
Havin49_ QueenJ yani kanla girmesi de aynı cnm benim 36 haftalık girmişti doktor hazırlıklı ol demişti hatta çok baskı yapıyordu 39+5 zorla doğurdum 😀🫶