ozgem59 Merhaba ben 2 oğlumu özel hastanede sezeryan doğum yaptım biri 5 yaşında biri 4 yaşında şimdi tekrar hamileyim bu sefer devlet Hastanesi’nde doğum yapicam acaba sezeryan yaparlarmi