Kızlar 2.hamileliğim hatta kalbi duran bebeğimle birlikte 3. İşte bu kaybımdan dolayı çok tedirgin oluyorum onu bir an önce hisstemek istiyorum birşey olur ve ben anlayamzsam diye çok korkuyorum mide bulantılarından şikayet edenlerin aksine ben sükrediyorum onun benimle olduğunu anlıyorum azıcık bulantım geçse ah vah ediyorum az önce aniden şiddetlice hapşurdum ve birşey oldumu acaba diye saatlerdir düşünüyorum😞 fazlasıyla evhamlıyım çünkü ilk bebeğimi 12. Haftasında kaybetmiştim cinsiyeti için gittiğimde kalbi durmuş dediler ve suni sancı ile doğum yaptım 😰😰 çok uzun zaman oldu ama kurtulamadım bu evhamlardan