Papatya50 Dün 25+3 de doktor kontrolünde bebişin kilosu 1 kilo 122 gram geldi. Gebelik şekerim yok tansıyonum normal doktorumda kilosuna göre önden geliyor dedi. Böyle olup kaç kilo da doğdu bebişleriniz ? Normal doğum olma olasılığı var mı
babyymom59 Papatya50 valla orası hiç belli olmuyo canım kimi bebek son ay da alıyo kimisi son ay hiç almıyo benim oğlumda 37 haftaya kadar 2-3 hafta önde gidiyodu son haftalarda hiç almadı 40 da 3,750 doğdu doktor 4 buçuk belkiyodu 😊
NEHIR15555 Benim 22 haftada 515 gramdı pazartesi gidecem kontrole 26 hafta 1 günlük olucağız o zaman 1 kilo olmuştur inşallah bazen iyi kilo alıyor bazen almıyor garip anlamadım gitti