Vctry1706 benimde o haftalarda şişmeye başladı şmd 38 haftalığız 5 dakika oturıyım hemen şişiolar 😓 çok oturup ayaklarımı sallandırmamaya çalışıorum hep yatar pozisyonda ve ayaklarımın altına yastık koyuorum en az 3 lt su içmeye çalışıorum yemeklere nerdeyse hiç tuz atmıorum eşimde bol tuzlu sever ama kendi tabağına koy diorum yapçak bişe yok 🤷🏼♀️ birde sürekli masaj yaptırıorum uzun uzun yoksa geçmiyor 🤭