bebek135 Hanımlar 8+5 haftalık hamileyim 2 ay önce bir işe başvurmuştum mhrs çağrı merkezi bugün dönüş sağlandı pazartesi işe başlıcam 2buçuk yaşında oğlum var evden çalışıcam sistemi bilen varmı çocukla zor olurmu ortam hiç ses olmamasımı gerekiyor oğluma babaannesi halaları bakmak için para istiyor ama ben zaten kendimize birikim olsun diye işe giriyorum para vericeksem ne anlamı var çalışmamın yorumlarınızı bekliyorum
asenazeynep bebek135 Üstte kalsın. Para istemeleri garip geldi…Yani mantıken zaten çocuğu olup hamile bir insan birikim dışında neden işe girmek istesin. Haklısınız tabii siz de yani
bebek135 asenazeynep maalesef öyleler bende eşime söyledim oda kızdı bakmasınlar gerek yok evde idare ederiz bir şekilde dedi 7/24 vardiya zaten 1hafta idare ederim akiam 5te eşim geliyor eve o saatten sonrada eşim ben bakarım dedi sağolasun
asenazeynep bebek135 Allah razı olsun, gerek aile gerek tanıdık olsun insanların destek olacakları zaman köstek olmalarını anlamıyorum gerçekten. Rabbim hepimize kolaylık versin bu konuda. Bence de boş verin, siz de artık kendinizce tepkinizi koyarsınız.
asenazeynep bebek135 Allah razı olsun, gerek aile gerek tanıdık olsun insanların destek olacakları zaman köstek olmalarını anlamıyorum gerçekten. Rabbim hepimize kolaylık versin bu konuda. Bence de boş verin, siz de artık kendinizce tepkinizi koyarsınız.
asenazeynep bebek135 Senden de Allah razı olsun canım, inşallah kısa sürede çözersin kendinde sıkıntını🌸 Ama hiç gözünde büyütme bence yaparsın sen, idare de edersin bebişinle bir güzel🥰 Önün hep açık olsun, gönlüne göre versin Rabbim.
bebek135 asenazeynep Allah razı olsun çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için Rabbim sizlerede güzel kapılar açsın yürüdüğünüz her yolda çiçekler açsın 🌸🥰
bebek135 efsunn23 turkcell global’den başvuru yaptım başvurular bitti maalesef sizin bulduğunuz ilde alım varmıdır bir bakın isterseniz
tnserdgn Siz hamile olduğunuz için vardiyalı çalıştıramazlar sabah 9 akşam 5.30 . Yedi bçuk saatten fazlada çalışamazsınız .
Cinarsaitinannesi bebek135 benim arkadaşımın kardeşi de çağrı merkezinde çalışırdı onlar çıt ses olmamasına dikkat ederlerdi hatta kapı zilini falan sökmüşlerdi
Herseydenbiktim bebek135 Tam olarak nerden başvuru yaptınız, ne mezunusunuz bunlar önemli acaba ya bana da kaç kere çağrı merkezinde çalışmamı söylemişlerdi de cesaret edemedim bi türlü
Leontiine bebek135 Canım 5 sene çağrı merkezinde çalıştım hatta 1.5 senede terfi alıp uzmanlık birimine geçtim. Evden yapılması güzel buna asla lafım yok ama psikolojik olarak tamamen yıpratan bir yer onu söylemek isterim. Ben evden çalışıp konuşmuyor olmama rağmen uzmanlık biriminde olmama rağmen hamile kalınca istifa ettim. Dene memnun kalmazsan kendini zorlama çünkü hamilesin.