2boysmother Ayakkabıyı soruyorsunuz sanırım. Her çocuğun içe dönümlük seviyesine göre değişebilir bu. Yeğenim iki bacağı da çarpık doğdu. Uzunca bir süre gece gündüz ayakkabıyı kullandılar. Yanlış olmasın, 6-7 ay falan net kullanmıştır belki daha fazla, hatta emeklememişti, poposunun üstünde sürünerek ayağa kalkmıştı, yaşından birkaç ay sonra yürümüştü gibi hatırlıyorum. Şu an 8 yaşında, ara ara kontrollere gidiyor, tabanlık vermişti doktor. Yüzme vs önerildi.