vanilya_kokusu_ amin inşallahhh 🤲🏻ay sen biliceksen o orda ne demeye oturuyor bir şey söylesin ona göre kullan ya da kullanma belirsizlik en sevmediğim şey o yüzden böyle takıntılı oluyorum ben de 😂 bende anksiyete okb var , ilaç vermediler bana terapiye gidiyorum psikiyatrı ilk gittiğim zaman doğum sonrası da devam edelim dedi lohusalıkta duygu değişikliği çok oluyor dedi , en son geçen hafta gittiğimde istersen bitirebiliriz istersen devam edelim dedi iyi gördü beni herhalde dedim devam edelim hiç riske atmayayım ben, telkin yaparak kafamda yeniyorum çoğu zaman ama şu kaygı durumu (bebeğe dair) hiç geçmiyor olur olmadık vakitte geliyor , acaba diyorum gerçekten kötü olsaydım ilaç verir miydi ki ?