Günaydın canım. Bende 6+2 haftalık gebeyim. 6+0 da nohut tanesi kadar kırmızı akıntı gelmiş çamaşırıma. Sonra 2 kez silince pembe leke geldi az miktarda birdaha gelmedi. Hemen doktorumu aradım. İlk 3 ay düşük tehdidi var dedi ve Progestan 200mg yazdı. Yatak istirahati verdi. Ev işi yapma dışarı çıkma sadece yat dedi. 2 gündür sabah akşam ilacı kullanıyorum ve yatıyorum. ne leke ne akıntı hiçbirşey yok. Bugün aradım doktoru ağrın yoksa, yoğun kırmızı kanamaya dönmiyorsa korkma. Pazartesi gel bebeğe bakalım dedi. Sende Mutlaka doktorunu ara.