bsraceml 29 Aralık yada 2 ocak doğum yapabilirdim 29 Aralık da doğum yapmayı tercih ettim siz olsanız ne yapardınız? 38+2 olmuş oluyorum 29 Aralık da
Huzurunsesi3 bsraceml ,2 Ocak yeni yıl en güzeli 22.12.1996 Aralık 22 de doğmuşum hep diyorum bekleseydiniz yeni yılda kimlik cikarsaydiniz
bus_ra1 bsraceml 2 Ocak bence çünkü okulda vs çok sıkıntı oluyor ya bende Kasım sonu doğumluyum ona ragmen sıkıntisini çok çektim