Bu benim ikinci doğumum oldu gece 4 gibi sancılarım başladı biraz evde kalarak sancimi evde çektim dayanilmayacak sancı degilddi ama 5 dakika bir gir sancilardi hastaneye sabaha doğru 7 gibi gittim doğumhaneye gectigimde 8 cm açıklığınm vardı doktorum rahat doğum olacgini söyledi yatırdılar suyum patlamamisti suyumu patlattılar hiç ağrılı bir işlem değil su latladiktan sonra sancım biraz daha artı doktor ikinmami istedi sancıyla beraber ama cikmiyodu yapamadığimi söyledi sonra dediki bana büyük tuvaletin yap ve zorla dedi sancıyla beraber iki ikindamada bırakmadan bebek kendiliginden. Çıktı makasla kesmediler sadce bebek çıkarken iri olduğu için iki dikiş atıldı inanın o kadar mükemmel birşey ki dogum iliklerinize kadar hissediyorsunuz