Meltemanneolsun oznurr1 endokrinoloji ye yönlendiriliyorsun orada muayene olduktan sonra diyete başlıyorsun ve sürekli şeker takibi yapilman gerek şeker ölçüm cihazı al mutlaka sabah öğle akşam kendini olcuyorsun. Artık Yemene icmene hep dikkat etmen gerekli
oznurr1 Meltemanneolsun ben daha yaptırmadım ama yaptırsam mı yaptırmasam mı kararsızım direkt evde ölçüm yapsam diye düşünüyordum. Siz evde ölçüme devam ediyor musunuz
Meltemanneolsun eed21 çok az yüksek 140 ve altı normal kabul ediliyor yediğiniz bir şey yükseltmiş olabilir farklı bir şey yediniz mi
Meltemanneolsun oznurr1 ben doğum yaptım canımm gebeligimi gebelik şekeri olarak geçirdim hep kontrol ettim şeker önemli erken doguma sebebiyet veriyor
oznurr1 Meltemanneolsun kaçıncı haftada yaptırdınız ben 24+5 teyim şu zamana kadar hiç dikkat etmedim yediklerime
Meltemanneolsun oznurr1 24. Haftada yapılıyor o zaman yaptırmıştım. Ama şekerinin olup olmadığını da bilmen lazım