Rose_07 ecrin1410 Siz beğenmişseniz pek yoruma gerek yok aslında ama Mahir ve Tahir biraz ağır gibi sanki
ecrin1410 Havin49_ normalde tek isim olucaktı 7 yaşında bir kızım var Ege’ye takmış kafayı o yüzden iki isme döndük