Aç bırakarak. Bu söylediğim kulağa acımasızca geliyor ama bunu onun iyiliği için yapmanız gerekiyor. Oğlumda öyleydi alerjisi gereği çoğu gıda yasaktı bizde aman aç kalmasın diyerek hep tek tip yedirmeye başlamıştık. Sonra akıllandım tabi. Öğün saatlerini belirledim bu saatlerin dışında eline atıştırmalık hiçbirşey vermedim. Öğün saatinde hazırladıklarımla oturduk karşılıklı yerse yedi ağlarsa kaldırdım direk. aç kaldı diye eline birşey vermedim patates seviyor diye gidip patates pişirmedim dirayetli davrandım. Bir sonraki öğün de aynı tekrar yaptım bu şekilde günler günleri kovaladı sonra bi kaşık bi çatal tadına baktı derken toparladık çok şükür. Tatlıyı direk hayatınızdan çıkarın bu bi bebek ve tatlı iştahı keser zaten. Siz kararlı davranın bir kaç gün üzülürsünüz sonrası güzel olur inşallah.