31 haftalığım benimde yüksek çıktı Salı gününden beri hastanedeyim düşürdüler arada çok az yükseliyor ama bende nstde sorun yok bebekte de sorun yok 1 parmak açıklık var dendi ilac veriyolar erken doğum olmasın diye bide tansiyon ilacı alıyorum pazartesiye kadar en az hastanedeyim