Kızlar 39. Haftandayım iki haftadır çatı muayenesinde çok canım açıyor kasılıyorum doktor da bu hafta doğumu yapamayacağımı bu acıya bile dayanamadığımı söyledi çatın dar vs demedi ama sadece çatı muayenesinde kendimi kasıyorum çok moralimi bozdu doktor uğraşmamak için mi böyle diyor acaba ne yapıcam bilmiyorum gerçekten doğumu yapamaz mıyım