Ben de 35+0🥹 sezeryan olacağım ya 2 hadta sonra ya da 4 hafta sonra 🥹 plesentada yaşlanma var haftalık takipteyiz eğer suyum vs azalırsa 37de alacak, biraz daha giderse 39da alacak inşallah her şey yolunda gider 🥹 34-35 haftalarda bebisleriniz kaç kiloydu kızlar