zeyno38552_ bhrbrt benimde 181 atarsa ama sezaryen olacağım için 10 gün önceden alıyolar 171 diyelim sanki zaman geçmiyor gibi bi tekli sayılara düşseydik inşallah sağlıkla kucagimiza alırız inşallah
gunelozturkq Esraa70 sezeryana genellikle kaçinci haftada alınıyor acaba ilk gebeliğim bende zorunlu sezeryan olucamda benimde uygulamaya göre 76 günüm
Esraa70 gunelozturkq 37-38. Haftada alıyorlar 39. Haftayı pek buldurmuyorlar ama genel olarak bebeğin durumuna bağlı 🌸