rabis99 Arkadaşlar bendede gebelik şekeri çıktı daha 32. Haftadayız ilk doğumum normaldi tekrar normal doğurma şansım yok mu doktorum daha bu konuda bişey demedi 2 hafta önden ilerliyoruz şeker yüzünden normal doğum yapan var mı bilgi verir misiniz
sunbloom123 rabis99 bende şeker çıkmadı ama dikkat edip ölçüm yapıyorum devamlı bir arkadaşımda şeker çıktı 37 de doğum yaptı sezaryen diğer arkadaşımda da şeker çıkmış 37 de 5 dakika ile resmen normal doğum yapmış hayretler içinde dinledim 5 dakika ile doğurmak bana da nasip olsa 😂😂
btlatsvn rabis99 normal de yapıyolar ama drunuz ne uygun goruyorsa onu yapın bence açlık tokluklarınız nasıl
benceyn rabis99 bendede var insülin kullanmıyorum kendi halinde gelmezse 39. Haftada normal doğum denicez yine suni ile veya fitil ile. Sezaryen ihtimali suanlık yok kilosu 3900ü geçmediği sürece normal deneriz denmişti
sunbloom123 rabis99 kilosunda felan fazlalık yoksa sanırım yapılabilir diye biliyorum direk arkadaşımın suyu gelmiş normal şekilde gerçekleştirmiş 3200 gibi kilosuydu bebişin