Merhaba 24 haftalık hamileyim ve anksiyete sebebiyle 15 yıldır ilaç kullanıyorum şu andada 2 günde bir 50 mg lustral içiyorum.Atakşalarım geldiğinde ağır depresyon ve nabız yüksekliği yaşıyorum ve herşeyden kendimi çekiyorum sürekli ağlama,umutsuzluk hiç birşeyden keyif almama gibi…Hamileliğimi öğrendiğimde doktora bırakamayacağımı söyledim cünkü biliyorum hem hamilelik hem o atak birleşirse hamileliğim sonuna kadar bunu yaşayacağım ve bu durum bebeğimede zarar vericek şu anda herşey normal gidiyor benim gibi olan varmı içinizde ?