beyzyrc benimde aynı öyle oluyor 27 Kasım’da kan verdim çıkmadı normale 0.100 0.300 falan çıkardı hep bu defa 0.0 çıktı buda aklıma takıldı ilçe de yaşıyorum kadın doğum yok maalesef şehir dışına çıkamıyorum 😂😂vallaha kafam karıştı iyice bir daha test yapsrdam bu ay 10. Test olacak eczane sayemde zengin oldu 😂😂😂