Günaydın Canım Anneler,
Merak ediyorum da sizi şu an en çok ne mutlu ederdi?
Sıcak bir kahve mi? ☕️
Seyahate çıkmak mı? 🗺️
Kuaföre gitmek mi? 💇🏻♀️
Alışveriş yapmak mı? 🛍️
Veya mesela nerede olmak isterdiniz? Ne yapıyor olmak isterdiniz? Cevaplarınızı dört gözle bekliyorum 😍
Ben normalde yaz mevsimi insanı olmamama rağmen şu an hayalini kurduğum şey: Deniz kenarında şezlonga uzanmışım bir elimde kitabım bir elimde soğuk kahvem hava sıcak ama denizden serin bir esinti geliyor 😎 kızım yanımda şemsiyenin gölgesinde kumdan kale yapıyor 🥰 eşim denizde yüzüyor ♥️ oh mis