hzlerbs Günaydın hanımlar nasıl gidiyor hamişlik biz 18+6 olduk çok şükür riskli hamilelik zor geçiyor ama mutluyum bebeğim iyi doktorum Kadir Kangal.Aslında Esma Yıldırım Şarlaktı hamilelik riskli olunca bu durum beni aşar dedi bende Kadir beye gidiyorum