Tazeanneadayii Kızlar 24+6 haftalık hamileyim az önce farkettim göbek deliğim etrafı mor ve kahverengi olmuş sanki çarptırmışım gbi bu normal mi
cookiemonster Tazeanneadayii benim de o haftalarda morarma başladı :( şu an 40.haftadayım..göbeğim tamamen mosmor..bakmaya bile korkuyorum..doktoruma sordum çok normal olduğunu söyledi, doğumdan sonra düzelir dedi 1 sene içerisinde 🙏🏼
tazeanneck Tazeanneadayii ya oha bunu duyduğuma sevindim mi desem üzüldüm mü desem bilemedim 😱 bende 24+5 im bi kaç zamandır tam göbek deliğin etrafının mor olduğu dikkatimi çekti bende korktum dedim acaba bir şey mi oluyor demek ki bir şey yokmuş normalmiş ama arkadaşında komple morardı demesi de açıkca biraz korkuttu morluk ne kadar yayılabilir ki 😱
cookiemonster tazeanneck avuç içinden daha büyük bir alan koyu mor 🤷🏻♀️ Göbek deliğimde düzleşti 😂 benim vücut biraz garip sanırım yaa 🤷🏻♀️
Aminehira Bende 28+3üm. Neredeyse bende post açacaktım. Normal olduğunu duyduğuma sevindim çünkü benimde karnımın rengi değişti. Birde minik minik sivilce tarzı şeyler çıktı az az ve kaşınıyor 🤔
Tazeanneadayii Aminehira kalınmasının sebebi karnın gerilmesi işte. Büyüdüğü için kaşınıyor ama sakın kaşımayın çAtlama yapar
AlininAysesii Aminehira Yaa bende de bi tane sivilce görünümlü bi şey çıktı sanki böcek ısırığı gibi, geçmek de bilmiyor. Bi de beyaz tenliyim ama göbeğim sapsarı renge büründü, senin de mi öyle?
tazeanneck cookiemonster benim göbek deliği morluğu farkettiğimden beri sanki biraz düz gibi geliyor ama koyu mor değil dikkatli bakınca anlaşılıyor hatta acaba bana mı öyle geliyor falan diye düşünüyordum iyi bari yalnız değilmişim 🤷🏻♀️ Bide bende göbekte çıkan çizgiden çıkmadı bazı hamilelerde çıkmıyormuş galiba sizde çıktı mı
cookiemonster tazeanneck evet o çizgi de çıktı ama 34. haftadan sonra belirginleşti diye hatırlıyorum
Aminehira AlininAysesii bendekiler isilik tarzı canım. Dediğin gibi böcek ısırığı gibi kaşınıyorlardı. Krem sürdüm kaşıntısı geçti. Ben esmer tenliyim benim göbeğim koyu renge büründü 😀