ecemk94 benim ilk gebelikte kızımın saçlarıni doğum doktorum USG de görüp bana da göstermişti canım o kadar çok saçı var ki bak annesi demişti belliydi saçları basının üzerinde kızım doğunca başlanacak şekilde saçlı doğdu yikadigimizda ensesini geçiyordu saçları ikinci kızım kel doğdu yanları vardı ortası bomboştu