reys bende daha 27 haftadayım çoğu zaman aynı şeyleri düşünüyorum sonra aman erken doğma sen yinede çocuum zamanında gel çocuum diye konuşuyorum bebişimle😂 vicdan azabı çekmiyorum öyle düşündüğüm ama yanlış manifest yaparım falan diye hep arkasından telkin ediyorum 😅 çatlaklarrr, sürekli dikkat etmek zorunda olmak, her sabah dolapta kıyafet aramak, hep sola yatmaya çalışmak falan yordu 😬 yinede sağlıkla tamamlayalım bu sürecide yorgunluğuna razıyım diyorum 🙏🏻😅