fehuvenus Kızlar bugün 6+2 deyim. Bebeği görmeye gideceğim, nasip olursa belki kalp atışı da duyulur. Ama çok korkuyorum, yüreğim ağzımda. Bize dua edin olur mu? Hamilelerin duası kabul olur🫶🥹
busonryavrusu fehuvenus Aşko bi kaç gün daha bekleyip gitseydin keşke 6+3 de bana dinletmeye çalışmıştı doktor ama net alamamıştım tam 7+0 güm gümdü Rabbim herkese nasip etsin bu duyguyu 👼🏻🌸
fehuvenus busonryavrusu amin canım çok teşekkür ederim🙏🩷 hiç bilmiyorum ki 10 gün önce keseyi görmüştük, bugün için tekrar gelmemi söyledi doktor
leylaaa01 Benim de bebeğim geriden geldiği için 6+4 de duyduk ama çok düşük kalp atışı dedi bir hafta sonra tekrar çağırdı . Daha çok stres oldum . Bu kez de kalpte sorun mu var die günler geçmek bilmiyor 🤦♀️😬