Arkadaşlar merhaba. 35 haftalık gebeyim nst de bebeğin hareketleri çok yavaş çıktı doktor bir sıkıntı yok makat dış tarafta sırtı dönük dışarıya dedi ama benim içim hiç rahat değil. Bu haftalarda aynı sorunu yaşayan oldu mu az hareket etmesi normal mi