duygus3lin Basuru olupta normal doğum yapan var mı? Son zamanlarımda basurum çıktı aşırı acıyor bu şekilde normal doğuramazsın dediler, zaten korkuyordum cesaretim iyice gitti.. tecrübe eden var mı?
girlll duygus3lin bende 27+5 haftalığım bende de çıktı gerçekten yaşayan bilir acısını, öğrenirseniz beni de bilgilendirir misiniz lütfen? 🙏🏽
Rabia-c duygus3lin Benimde var ama doktor normal doğuma engel değil dedi sadece doğumdan sonra ağrı yapabilir bunu biliyorum ama o da zamanla hafifleyecektir. Kimsenin sizi böyle korkutmasına izin vermeyin
Keziban duygus3lin ilk çocuğum da basur oluştu ikinci de çok güzel dogurdum elhamdülillah hiçbir sıkıntı çıkmadı doktor ne diyorsa siz ona bakın çevreyi boş verin☺️
senemtolga duygus3lin bende de var o problem ama normal dogum yaptım hiçbir sorun yaşamadım. Doktorumda demedi her iki doğumumda da.
Rabia-c birthecene Benimde iç hemoroid afedersin büyük tuvaletimi yaparken dışına çıkıyor doktor içeri it dışarda kalmasın dedi öyle yapıyorum yani tuvalete çıkmadığım sürece sıkıntı yok 😂😂 doğumda da biraz beni zorlayacak biliyorum ama pozitif düşünüyorum geçeceğine inandırıyorum kendimi napalım 🤷♀️
duygus3lin Doktorum engel değil dedi sadece doğumdan sonra daha da artabilir acır ama geçer dedi. Krem ve fitil yazdı şimdilik. size de bilgi olsun 😊