Kızlar adetime 5 gün kala beta 1.20 çıktı ama o kadar çok bel ağrısı kasık ağrısı çekiyorum ki göğüsümde de hassasiyet var normal de son zamanlarımda neredeyse hiç göğüsümde hassasiyet hissetmiyordum uzun süreden sonra ilk defa korunmasız ilişkiden sonra ilk defa göğüs ağrısı oldu ve bu ay aşırııı bel ağrısı çektim diğer aylara göre bu kadar erken normalde adetime 1-2 gün kala ağrım başlar hemen adet olurdum sizce beta yükselir mi