Buraya pozitif doğum yazmayı o kadar çok isterdim ama nasip değilmiş 40+0′da rutin muayaneye gittiğimde artık doğurtalım seni diyip yatış yaptım öğlen 2 de alttan sancı verdiler gece 2 ye kadar sancıyı çektim açılmam 5-6 santim vardı sancılar çok zorluyordu baya zordu yani kızım kanala inmedi bir türlü mecburi sezeryan oldum belden uyuşmadığım için genel anestezi yapıldı ağrıyla uyandım hemen kızımı emzirdim 4 kere gelip gidip karnıma bastırdılar feci bir ağrıydı aman allahım dedim bu ne ilk yürüyüş zor değildi benim için şuan doğumun üzerinden 24 saat geçti ve çok ağrım var gazımı çıkartamıyorum bol bol yürüyorum ama gaz çıkmadığı için sancım durmuyor suni sancıyı karşılamak gerçekten zordu sezeryan sancısıda çok çok zor Rabbim sabır şifa versin diyorum sürekli