Sağlıkla kucağınıza alın. Benim son 26. Ama bugün 2 güçlü sancım oldu acilde nst deydim saatlerce düzenli ve surekli olan sancılar çıktı bebegim doğum pozisyonunda zaten ama tam kanalda degildi sanirim. Açılmam da yoktu. Eve geldim. Ama ilk o güçlü 2 sancida dedim heralde doguruyorum 😂 bebis 3 kilo aslında gelse hamd olsun yinede olurdu ama gelisi erteledi bakalim 🤭