Kızlar selam 31+4 deyiz ve 2 hafta önce gebelik şekeri olduğunu öğrendim , şeker yüklemesi yaptırmamıştım açlık tokluk testinde çıktı bende şimdi diyet yapıyorum ama yinede değerlerim bazen çok yüksek bazen çok düşük çıkıyor, asıl merak ettiğim konu şu gebelik şekeri olanlar planlı doğum oluyormuş 38-39. Haftada doktorum ıbişey demedi ama çevremden böyle duydum benimle aynı durumda olanlar varsa tecrübeleriniizi paylaşırsanız sevinirim