ay_isigix yalancı sancıda zaten hiç bişey yapmıyolar eve geri gönderiyolar, eğer suyunuz gelirse açılma olması ve doğum için en fazla 24 saat bekleniyor diye biliyorım tabi gözetim altında olmak şartıyla bebeğin durumu da baz alınarak eğer ki açılma varsa doğum başlarsa normal eğer ki ilerleme olmazsa sezeryan olur, ama her sancıda hastaneye gitmeyin derim çünkü eğer doğum başladıysa kii hemen doğum olmuyor ama sürekli nst ya bağlıyolar beni hiç kaldırmamışlardı son 5 saat, evde sancıları karşılayıp artık 5 dk 1 e düşünce gitmek çok daha mantıklı